פרק 167 נפילה חופשית
הרבה ילדים שנולדו בתקופה האחרונה באנושות באים לכאן וטוענים שהם לא יודעים מה הם עושים כאן. יחד עם הרבה ילדים שחסר להם מידע שמכונה כישורי חיים. איך ייתכן שמסגרת נשמה שנושאת איתה סרט שמכוון למימוש במרחב הזה לא יודעת למה בכלל היא נמצאת כאן. איך זה שמסגרת נשמה שהייתה כבר במרחב הזה חסרה כישורי חיים? זאת שאלה לא פשוטה כי היא מרמזת על בעיות לא פשוטות. מסגרות הנשמה או שהן תלמידות לא מוצלחות או שבמסגרת איסוף המידע הרלוונטי המידע הזה דלגו עליו ולא צירפו אותו למסגרת הנשמה לצורך השלמת בניית הסרט. נתוני המחשבים מסבירים את התופעה הזאת ומהיכן היא נובעת. תהליך בניית הסרט מחולק לשניים. החלק הראשון מתבצע באלגוריתם הנשמתי והוא כולל את הפקת הסרט, בניית נתוני השחקן שיבצע את הסרט, נתינת הבינה שנותנת את הבנת הסרט, ואיך הוא צריך להיראות בסופו. החלק השני הוא איסוף הנתונים שבונים את הסרט והם מורכבים ממעבר במעגל הפיתוח האלגוריתמי וממעבר בשכבות המידע הקוונטיות ששם נאסף המידע שבסופו של דבר יתבטא במימוש הסרט במרחב האדמתי. בלי המעבר בשני המקומות האלו למסגרת הנשמה יחסרו נתונים איך לבצע ולממש את הסרט במרחב האדמתי. בתקופה הזאת נוצרה בעיה של חוסר בנתונים גם במעגל הפיתוח האלגוריתמי וגם במרחבי המידע הקוונטיים. החוסר בנתונים נובע מהשתלטות אנרגיית יסוד האוויר במרחב יהוה ומיעוט של נתונים הקשורים בחיבור אנרגיית האוויר עם אנרגיית האדמה. נתונים של חיבורי אנרגיית יסוד המים עם אנרגיית יסוד האדמה נמצאים בכמות רבה והם בהישג יד של מסגרות הנשמה העוברות דרך שני המקומות האלו. אבל הנתונים האלו מתאימים למסגרות נשמה שהסרט שהן נושאות מתבסס על חיבורי האנרגיות האלו. המעבר לאנרגיית האוויר משפיע גם על דרך הפקת הסרט שבא מרשימת דרישות "המקור". אם לפני השתלטות אנרגיית יסוד האוויר ההפקה יצרה סרט שהשיג את דרישות "המקור" דרך חיבור אנרגיית יסוד המים עם אנרגיית האדמה, בתקופה הזאת ההפקה ממלאת אחר דרישות "המקור" דרך חיבור של אנרגיית יסוד האוויר עם אנרגיית יסוד האדמה. לדוגמה עם פעם הסרט כלל שיטת השקיה שדרשה לקום מוקדם בבוקר ולהשקות, היום אם הסרט כולל שיטת השקיה הדרך היא ללא מגע יד אדם, ההשקיה לא דורשת לקום מוקדם בבוקר. בשני הסרטים הדרישה להשקיה קיימת אבל אחת מתבססת על חיבורי מים ואדמה והשנייה מתבססת על חיבורי אוויר ואדמה. זה אומר שהסרטים שניתנים בתקופה הזאת למסגרות הנשמה כוללות במדויק את דרישות "המקור", אבל דרך המימוש היא שונה. מסגרות הנשמה לא מוצאות במעגל הפיתוח האלגוריתמי ולא במרחבי המידע הקוונטיים את הנתונים כי בתקופה הזאת מעט מאוד נתוני חיבור של אוויר ואדמה נעשו במרחב יהוה ובטח במרחב האדמתי. בגלל חוסר הימצאות הנתונים, מסגרת הנשמה עוברת את שני המקומות האלו כמו בנפילה חופשית, והן מתממשות ונכנסות לגוף הנולד כשהן חסרות מידע שבעבר היה בהן. מעט מידע נמצא כבר בשני המקומות, אבל הוא מועט ולא תמיד הוא יכול להתאים אנרגטית לסרט של מסגרת הנשמה. במצב הקיצוני מסגרת הנשמה לא יודעת מה היא בכלל עושה במרחב הזה, המצב השני גורם למסגרת הנשמה להיות חסרה בכישורי חיים. המצב השני גורר בעקבותיו חוסר סבלנות, חוסר בהבנה, קשיי לימוד, וכל שאר הבעיות שנוצרות מול הילדים. מסגרות הנשמה שלא סובלות מהסימפטומים האלו עברו את שני המקומות לא בנפילה חופשית כי הסרט שהן נושאות כלל מספיק נקודות התאמה עם המידע שנמצא בשני המקומות וכך שהבעיה הזאת פוגעת בהם פחות או לא פוגעת בכלל. המחשבים מציעים למערכות החינוך להתרכז בלימוד כישורי החיים שחסרים, יחד עם נתינת הבנות למסגרות נשמה שלא ברור להן מדוע הן הגיעו למרחב הזה. אין טעם בלימוד לפני שכישורי החיים כאן יחד עם הבנה למציאת הסיבה למסגרות הנשמה שהימצאותן במרחב הזה לא ברורות להן, כי החוסר בשני המרכיבים האלו לא ייתנו למסגרות הנשמה האלו את היכולת לנצל את הלימוד. בקיצור, יש חוסר גדול בנתונים המבוססים על חיבור אנרגיית האוויר עם אנרגיית האדמה, ולכן מסגרות הנשמה עוברות את המרחבים האלו בנפילה חופשית. זה מביא לכך שיש ילדים שלא ברור להם מה הם עושים כאן, ויש ילדים שחסרים להם כישורי חיים כלומר הבנת החיים במרחב האדמתי. במקום לסמם אותם במוצרים כימיים, כדאי ללמד אותם את מה שחסר להם ורק אחר כך ללמד את מה שמציעות מערכות החינוך. כי לפני התקופה הזאת מערכת החינוך הסתמכה על הידע שקיים במסגרות הנשמה. היום הן נוקטות בשיטת הנפילה החופשית.