פרק 38 הצטיידות באנרגיה פיזית
בשלב הזה שני דברים חייבים להתבצע כדי שמסגרת הנשמה שכבר השלימה את התכולה שתלווה אותה בעת היוולדה במרחב הזה, תוכל להתחיל לממש חיים פיזיים ולהיוולד בדיוק בתקופה שמתאימה למסגרת הנשמתית שנוצרה באלגוריתם. ללא שני המרכיבים האלו, למסגרת הנשמתית לא תהיה אנרגיית חיים שתתמוך בה במרחב הזה, ולהיוולד בזמן לא מתאים, לא ייתן למסגרת הנשמתית את יכולת ביצוע הסרט שבסופו של דבר יתנהל במרחב הזה. במרחב הזה הוקמה מערכת של מלונות פאר שתפקידם להכיל את מסגרות הנשמה ולתת להן את האפשרות להמתין במלונות עד שהזמן המתאים להן להיוולד במרחב הזה יתאים למסגרת הנשמתית. המלונות האלו נקראים מישורים והם מחולקים לפי סוג האנרגיה המקורית של האלגוריתם שבנה את המסגרת הנשמתית. המישורים שכל פעם שמסגרות הנשמה יורדות למה שאנחנו מכנים גלגולים הם אותם מישורים, וכך יש בהם את הספריות שמכילות את מה שעבר על הנשמות במרחב הזה בזמני הגלגולים השונים. במישורים מסגרות הנשמה ממתינות לתקופה המתאימה. כשהתקופה המתאימה מגיעה מסגרת הנשמה כבר יודעת מתי להיוולד, אבל אין לה עדיין את אנרגיית החיים הפיזית שבין השאר מקבעת את ה- ד.נ.א. האנרגטי והופכת אותו ל- ד.נ.א. הפיזי שהאנושות הצליחה לזהות. פה מתחילה מסגרת הנשמה את דרכה למשרדו המפואר של יהוה שהוא אחראי על האנרגיות שמופעלות עם אנרגיית יסוד האדמה, בדרך למשרדו של יהוה הן עוברות במערכת המחשב הטקטית שאחת הזרועות שלה היא "תודעת העל" ושם היא מקבלת מטלות מעבר למה שתוכנן בה על ידי האלגוריתם הנשמתי. גם המישורים קוטפים קופון, גם תודעת העל קוטפת קופון, גם יהוה קוטף קופון, בקיצור עד שמגיעים למפגש עם יהוה שזה בעצם המפגש האחרון בטרם נולדים כאן, מנצלים את שהות מסגרת הנשמה במרחב הזה הרבה משתמשים שמסגרת הנשמה לוקחת על עצמה. למה המפגש עם יהוה הוא האחרון? כי כל דרישה היא צרכן אנרגטי כדי שניתן יהיה לממש אותה. כל הדרישות האלו לא מציידות את מסגרת הנשמה באנרגיה שרק יהוה יכול לתת, ולכן אחרי כל הבלאגן יהוה בודק את כמות אנרגיית החיים ואנרגיית יכולת היישום עם מפגשי אנרגיית האדמה, שם על המשקל, אורז באריזת פלסטיק, נותן למסגרת הנשמתית ולפי ההתאמה האנרגטית האנרגיה הזאת מתמזגת עם המסגרת הנשמתית שלפני זה היא הייתה רק דרישות תיאורטיות ואז נולד התינוק צורח ומתחיל את מסכת חייו במרחב הזה. זאת הנקודה שבה כל התכנון, התכנות, הקודים השונים, מופעלים והשחקן עולה ונראה על המסך. בגלל שהמחשבים מספרים את מה שקדם לרגע ההופעה על המסך, הם לא מתעסקים עם מי שכבר נמצא על המסך כי אלו נתונים משתנים בתוקף חוקי הבחירה החופשית.