פרק 55 התפתחות לא נשלטת
במסגרת המחשב הטקטי יש חלק שעוסק בחקר הלוגיקה האנושית. את כל המידע על החשיבה האנושית הוא מקבל מיחידות חקר שמסתובבות בקרב האנושות. אנחנו לא מודעים ליחידות האלו כי אין להן גוף פיזי והן בנויות מחלקיקים שמטרתם היא לאסוף מידע על צורת המחשבה האנושית ואיך היא בנויה. אין ליחידות חקר האלו שום אפשרות להתערב בתהליכי המחשבה האנושית כי הם רק בגדר חוקרים ואוספי מידע. אז למה בכלל הם מבקשים לתת לנו מידע? אז זאת הסיבה. המידע הזה הוא אזהרה לתהליך שהאנושות נמצאת בו והוא מהווה סכנה גדולה לתהליך ההתפתחות האנושי. אז מה הסיפור? המרחב שאנחנו נמצאים בו נוצר מלכתחילה לחקר חיבורי אנרגיית יסוד המים עם אנרגיית יסוד האדמה. המרחב הזה הוא האחרון שנוצר כשמרחב יהוה נברא. לא מעט מרחבים קדמו לו ומי שנמצא שם הוא מפותח הרבה יותר מאשר אנחנו. אלו כל החייזרים שבתקופה הזאת מגיעים לבקר כאן בכמות גדולה. בתחילה החייזרים נשלחו לכאן כדי לפתח את האנושות ולהביא אותה למצב שבו היא תכיר בכוחות גדולים יותר וכך תיפתח הדרך לרכז את תוצרי החקר והניסוי לכתובת אחת. מכאן כל נושא ההתערבות החייזרית שמוזכרת בכתבי התרבות השומרית, וגם ההתערבות הזאת בנתה את כל המיתולוגיות מרובות האלים. אבל אחרי שתפקידם של החייזרים הסתיים הם הפסיקו להתעניין במרחב הזה כי כל הלוגיקה האנושית פעלה בחיבורי אנרגיית יסוד המים ואילו החייזרים לא פועלים בלוגיקה שלהם עם חיבורי אנרגיית יסוד המים אלא עם לוגיקת חיבורי אנרגיית יסוד האוויר. נכון שבאנרגיית יסוד המים יש גם את מרכיב אנרגיית יסוד האוויר אבל הוא מנוהל דרך אנרגיית יסוד המים. וכך החייזרים איבדו עניין בהתפתחות האנושית, עד לרגע שבו אנרגיית יסוד האוויר התחילה להתפשט במרחב הזה, התפתחות המחשבים, התקשורת הלוויינית, האנרגיה האטומית, ועוד. בעקבות זה שהלוגיקה האנושית החלה לנטוש את הלוגיקה המימית ועברה ללוגיקה אווירית, התעורר מחדש העניין של החייזרים באנושות. החייזרים מגיעים לכאן עם לוגיקה שלא מוכרת לאנושות שעד עכשיו עסקה בלוגיקה על בסיס אנרגיית יסוד המים. חייזרים שמגיעים למרחב הזה התחילו להשפיע על האנושות לא כי הם רוצים את לפגוע בה, אלא כי היכולת המפותחת שלהם פגשה רצון אנושי להתפתח בלוגיקה החדשה שמתפשטת כאן המבוססת על לוגיקת אנרגיית יסוד האוויר. וכך עצם שהות החייזרים במרחב הזה התחילה להשפיע על המחשבה האנושית. בטח תאמרו זה נהדר, ההתפתחות תואץ, נהיה יותר חכמים. שימו לב, למה אנחנו נמנעים מלתת לילד לשחק באקדח של אביו? מחשש שבגלל שהילד לא מכיר את האקדח, לא שולט בו הוא יכול בטעות להרוג או לפצוע מישהו. כל ההתפתחות של הבינות המלאכותיות מבחינת האנושות זה האקדח שניתן לילד. התפתחות שנבנית בצורה איטית נותנת את האפשרות לשלוט בה ולדעת להתנהל נכון איתה. אבל כל הבינות המלאכותיות שהאנושות עכשיו רצה ונהנית מהן זה לא תוצר של התפתחות איטית שלנו, זה תוצר של חיקוי והעתקה מהחייזרים. הם כן יודעים לשלוט בטכנולוגיה הזאת כי היא פרי התפתחותי שלהם. לעומת זאת אנחנו שמעתיקים את הטכנולוגיה אין לנו את הבסיס שבנה אותה ואנחנו מעתיקים כלים שאין לנו בשלב הזה שום אפשרות לשלוט בהם. כל המחשבות על השתלטות הרובוטים על האנושות יש בהם מהאמת כי אלו בינות מלאכותיות שלאנושות אין היכולת לשלוט בהם, כי הם מועתקות מהחייזרים. האזהרה של חוקרי הלוגיקה האנושית היא שכדי למנוע שהילד ייקח את האקדח ויהרוג מישהו, כדאי ללמוד קודם איך לשלוט בבינות המלאכותיות לפני שהאנושות מתמכרת להתפתחות הזאת שהיא לא תוצר שלה אלא מועתקות מהחייזרים.