פרק 47 מי יבצע את תוצר ההפקה
שלב ההפקה הסתיים, תרגום נוסחת "המקור" המתמטית לנתונים שווי ערך במרחב הפיזי שיוצרים סרט חיים כבר ברורים ומחולקים לסצנות חיים, בקיצור יש תסריט. עכשיו מתעוררת השאלה מי הוא השחקן ואיזה נתונים נחוצים לו כדי שהוא יוכל לבצע את הסרט שההפקה פענחה. בעיה לא פשוטה, כי החיים במרחב הזה לא נמשכים לתמיד, הם בני מוות ולא אלמוות, אז השחקן צריך להתאים גם בגיל צעיר וגם בגיל מבוגר לתסריט, והשינוי בשחקן חייב להיות מותאם בהתאם להתפתחות הסרט. אז איך ניגשים לפתור את הבעיה המורכבת הזאת? באלגוריתם הנשמתי יש מחלקה שתפקידה היחיד הוא לזהות איזה נתונים צריכים להיות לשחקן, ובהתאם לזה לבחור את החלקיקים המתאימים שהם יוצרים את מושג ה-ד.נ.א. האנרגטי שבהמשך הם יהיו הבסיס ל-ד.נ.א. הפיזי שהוא ירכיב את השחקן במרחב הפיזי. פשוט לדבר, מסובך לעשייה כי הבעיה הראשונה היא לזהות מה היכולות הנדרשות מהשחקן, כי ההמשך כבר לא מסובך. תתארו לעצמכם שאתם נרשמתם לטיול, מדריך הטיול בוחן את רשימת הנרשמים בודק את הנתונים שלהם, ואז הוא מודיע יעקוב, אתה תסחוב את הג'ריקנים של המים, אבי אתה תסחוב את תיק העזרה הראשונה, וכך הוא מחלק משימות לפי הנתונים שיש בידו. יעקוב בא ושואל למה אני זה שצריך לסחוב את הדברים הכי כבדים? מדריך הטיול עונה לו כי בגלל שהוא גבוה, שרירי, חזק, עם יכולת מאמץ גדולה הוא המתאים. וכך מדריך הטיול ממנה רק את מי שמתאים לתפקיד שהוטל עליו. עכשיו נציב את המדריך בתור הסרט של ההפקה, נציב את כל מי שנרשם לטיול בתור חלקיקים שונים שיכולים להרכיב את טיב השחקן, והחלקיקים כשהם מתחברים ביחד הם יהיו עם נתונים כמו יעקוב הבריון שמתאים למה שהסרט צריך. בצורה כזאת סרט החיים שההפקה יצרה מקבל את צירוף החלקיקים שיוצרים את ה- ד.נ.א. האנרגטי שבסופו של דבר ייצור את השחקן שהאלגוריתם הנשמתי קבע שהתכונות האלו מתאימות לסרט החיים הפיזי, שאנחנו במרחב הזה ברוב חוכמתנו מזהים כרשימת תכונות ה-ד.נ.א שאנחנו מוצאים אצל בן האדם. אז ברור שלכל אחד יש מערכת הפעלה שמפעילה גוף פיזי שונה מבחינת גודל, עוצמה, כוח סבל, תחביבים שונים, כוח פיזי שונה והעדפות שונות. כל אחד מאתנו מותאם לסרט החיים שמסגרת הנשמה הביאה מהאלגוריתם הנשמתי. בגלל שהמרחב הזה מסתמך על מערכת הרמונית שמייצרת שיתופי פעולה יחד עם רצון לנצל את זמן שהייתנו במקום הזה ככל שניתן, אנחנו לא פעם מנסים לחקות מישהו אחר ואנחנו עוברים את מה שנקבע באלגוריתם הנשמתי, וזה מרוקן לנו לא מעט אנרגיית חיים ואנחנו לא מבינים מדוע נחלשנו, מדוע אנחנו נפגעים בקלות. אם יתנו למסגרת הנשמתית לצאת להמשך הירידה למרחב הזה עם שחקן אפילו שהוא מתאים לסרט אבל ללא שכל שמבין את התסריט, ללא הבנת איך לבצע את החיים כאן, שום תוצאות לא יגיעו מטמבל, לכן מסגרת הנשמה עוברת במחלקת השכל והבינה שנותנת לגולם גם שכל, הבנה, יכולת התפתחותית, על זה נדבר בפרק הבא.