פרק 75 הזמן לירידה לסרט החיים  

אחרי שאנחנו מסיימים חופשה במרחב שלנו, אנחנו חוזרים לשגרת החיים, משפחה, עבודה, אוכל, נושאי בריאות, ועוד. וזאת גם הסיבה שכל האנושות מחפשת את החופשה הבאה. נכון שכיף? אז מה שנכון לנו, עבור מסגרות הנשמה שיורדות למרחב הזה זה בדיוק הפוך. מה??? למה??? אז ככה, האלגוריתם הוא השגרה, אין שם שום התחייבות, אין גוף פיזי, בקיצור השגרה שם היא הכיף שאנחנו מוצאים כאן כשאנחנו יוצאים לחופשה. כשמסגרת הנשמה יורדת לכאן נראה שהיא יצאה לחופשה מהאלגוריתם, אבל כל מה שמקשה עלינו בשגרה זה החופש שהיא מוצאת במרחב הזה. בקיצור, עולם הפוך. הירידה של מסגרת הנשמה לכאן היא יציאה לחופשה עם בעיות השגרה, החזרה לאלגוריתם היא השגרה עם הכיף של החופשה. אם זה המצב למה וכל כמה זמן האלגוריתם הנשמתי מכין את מסגרת הנשמה, אורז לה את המזוודות ויאללה לחופשה במרחב הזה. דבר ראשון-- למה האלגוריתם חייב כל פעם לבנות את הפראייר התורן לתת לו סרט, צורת גוף, בינה, ולשלוח אותו? כי בשביל זה "המקור" בנה אותו ותמורת זה הוא מקבל משכורת. אז אין לו ברירה אלא לבנות כל פעם מסגרת נשמה ולשלוח אותה לבלות קצת בקאריביים. יחד עם זה "המקור" שבנה את האלגוריתם הנשמתי הוא הכניס בתוכו רוגלה שתפקידה לאלץ את האלגוריתם המסכן שלא חושד במאומה לשאוף כל הזמן ללמוד ולהתפתח. רק דבר אחד "המקור" לא יכול היה לדעת מתי הזמן הנכון הטוב והמתאים ביותר לאלגוריתם הנשמתי לשלוח את הפראייר התורן לבצע את כל מה שנדרש ממנו. בדיוק כמו שאנחנו מתכננים את היציאה לחופשה בזמן המתאים לנו, יש מי שאוהב את הקיץ, יש מי שאוהב את השלג, יש מי שהזמן הכי טוב לו לצאת לחופש זה בזמן הפסטיבל בברזיל. אז את הדבר הזה הוא השאיר לבחירתו של האלגוריתם הנשמתי. אם כך מה הזמן שלוקח לנוסע המתמיד לעזוב את השגרה שלו ולצאת למסע באזור החופשה שלו? דבר שני-- כדי שהאלגוריתם הנשמתי יבנה מסגרת נשמתית ויצייד אותה בסרט, הסרט שהוא חלק מרשימת "המקור" צריך להיות בהתאמה למקום שהוא יורד אליו לחופשה, מה רמת ההתאמה מבחינת התפתחות מול דרישות הסרט, ברור שאם ברשימת "המקור" יש סרט שמתבסס על חוויית נהיגה במכונית, רק כשהאלגוריתם הנשמתי יודע שמושג המכונית כבר קיים, רק אז הוא יוריד לכאן מסגרת שחוויית המכונית זה חלק מהסרט שלה, אחרת מה? מסגרת הנשמה שתרד לכאן תיפגש רק עם עגלות וסוסים? ברור שזה חייב להיות מתואם. המידע על התפתחות המרחב הזה והתקדמותו נמצאת במעגל הפיתוח והחוכמה של האלגוריתם. אז דבר ראשון אין קביעת זמן קבועה לגבי כמה זמן עובר בין ירידה אחת לשנייה וכל מי שקובע שזה 120 שנה שישכח מזה. לפי תוכן הסרט מול התפתחות המרחב זה יכול להיות קצר ביותר ומצד שני זה יכול להיות גם ארוך מאוד. בגלל שהאלגוריתם הנשמתי לא חי בזמן ליניארי מבחינתו תהליך הזמן הארצי שנהוג במרחב הזה לא משחק כל תפקיד. רק כניעה לקשיי הסרט שמובילים להתאבדות למשל, ובצורה כזאת הסרט לא הושלם, אבל ההתאמה והתפתחות המרחב קיימת, רק אז מסגרת הנשמה נאלצת לחזור שוב למרחב הזה כדי שהיא תשלים את מה שהוטל עליה, ואז זה לא לוקח זמן אלא מיידי. בקיצור, מסגרות הנשמה יורדות לכאן כי האלגוריתם הנשמתי מחויב לשלוח לכאן נציגים, הנציגים חייבים לסיים את מה שהוטל עליהם, ואם הם נכנעים לקשיים ועוזבים את במת המשחק באמצע, הם חוזרים שוב למרחב הזה. אין זמן קבוע מראש לירידת מסגרת נשמה חדשה לכאן, הכול תלוי בהתאמה לסרט שהוא חלק מרשימת "המקור". הדבר היחיד הקבוע הוא מחויבות לבצע את רשימת "המקור", להתפתח ולהתקדם, ופרק הזמן שעובר בין יציאה לחופש במרחב הזה נתון לשינויים והוא לא קבוע מראש.