פרק 159 ספרים רבותי ספרים   

יש חנויות לספרים, יש ספריות להשאלת ספרים, אפילו מערכת החינוך מסתמכת על ספרים מקצועיים לצורך לימוד. האנושות מקבלת את מושג הספרים כדבר מובן מאליו. אבל כל דבר מתחיל בתיאוריה ורק אחר כך ממשיך את הדרך למימוש התיאוריה. אם זאת הדרך, אז מושג הספרים כמכילים מידע מאיפה הוא הגיע לאנושות. מה קרה שאחרי שנים של כתיבת מידע על אבנים זה נהפך בצורה איטית לספרים שאנחנו מכירים אותם. תנסו לחשוב כמה מקום וכמה מאמץ היה נדרש למשל לחרטומי מצרים לכתוב את כל המידע שנמצא באנציקלופדיה כמו בריטניקה ולכתוב אותה על אבנים. השאלה שנשאלת היא מהיכן הגיע תיאוריית כתיבת הספרים. נתוני המחשבים מספרים את סיפור ספריות המידע הקוסמיות שהאנושות מכירה בשם הרשומות האקשיות. "המקור" שבנה ותכנת את אלגוריתמי הנשמות לא בנה עבורן שום ספרייה אקשית כי נתוני החקר והניסוי היו שמורים בזיכרון של מעגל החוכמה וההתפתחות של כל אלגוריתם, וכל המידע שהועבר ל"מקור" נבחן על ידו ונרשם תחת כל אלגוריתם נשמתי ובהתאם לזה הוא קיבל אור תנע מ"המקור". אז התנהלות החקר והמידע בבריאת הנשמות היה סגור והיה משויך רק לאלגוריתם הנשמתי שיצר אותו. מושג ספרייה שנמצא היום באנושות לא היה קיים. צורת אכסון המידע בצורה הזאת אפשרה לאלגוריתמי הנשמות לחדש את יחסי האמון עם ה"המקור", כי לכל אלגוריתם נשמה היה קובץ מידע שהיה שייך רק אליו. שיטת ריכוז המידע בצורת ספריות אקשיות, נוצר רק בבריאה הנוכחית. שיטת ריכוז המידע בספריות שפתוחות לכולם היא תוצר של מלחמת האור והחושך. התוצר ההגנתי בפני מנהלת האנרגיות הרב קוטביות היה ניצול ההרמוניה והשיתוף, מושגים שלא נכללים בקודים המקוריים של אלגוריתמי הנשמות. שיתוף המידע בספריות אקשיות אילץ את מועצת העל להכניס קוד שידור בכל אלגוריתמי הנשמות ומשם הוא נמצא בכל מסגרות הנשמה היורדות למרחב הזה. זאת גם הסיבה שמזכירים לאנושות כל הזמן שכל מה שהיא חושבת, פועלת, מנסה, חוקרת, הכול משודר אל המרחבים הקוונטיים בצורת מידע. כל המידע המשודר למרחבי המידע הקוונטיים מתחלק בהתאם למי ששלח את המידע. תשאלו איך יודעים מי שלח מה? בגלל שמרחבי המידע הקוונטיים מתנהלים בשיטת ההתאמה האנרגטית ולכל מסגרת נשמה יש את סוג האנרגיה המאפיין אותה, מהרגע שאנחנו נולדים במרחב הזה, נוצר קובץ תואם אנרגטי למסגרת הנשמה ושם כל שידורי המידע של מסגרת הנשמה מתרכזים בקובץ הזה. נכון שבשלבי החיים הראשוניים כתינוקות אם תפתחו קובץ כזה תמצאו שם דפים לבנים כי מסגרת הנשמה לומדת ועדיין לא פועלת ומתנסה. אבל החל מגיל מסוים וזה שונה אצל כל מסגרת נשמה בהתאם לסרט החיים שלה מתחילים להיווצר עמודים בקובץ. הספריות האקשיות מכילות את כל מה שקורה למסגרות הנשמה, הספרייה האקשית פתוחה לכולם כי היכולת להתבונן בתוצאות ניסיונם של אחרים נותן אפשרות רחבה ללמוד ולצמצם את הבעיות שאנרגיית יסוד האדמה מעמידה בפני מסגרות הנשמה במרחב הזה. כדי להצליח להגיע לספרייה האקשית מסגרת הנשמה חייבת להתנתק זמנית ממנהלי הרוח והנפש שקשורים לממד החומרי. איך מתנתקים? יש כמה אפשרויות. המקובלת והנפוצה ביותר היא דרך מדיטציה שגורמת זמנית לניתוק ממנהלי הרוח והנפש, שיטה נוספת היא ריקון המחשבה דרך בהייה או בדרך אחרת. הניתוק חייב להיעשות כי התערבות מנהלי הרוח והנפש לא תיתן למסגרת הנשמה, ללמוד מניסיונם של אחרים מחשש שזה יגרום לסטייה מהוראות סרט החיים. גם אם הניתוק הזמני מבוצע מנהלי הרוח והנפש לא יקבלו בברכה שום לימוד שמסגרת הנשמה לקחה לעצמה, רק אם יש התאמה מלאה בין מה שנלקח מהספרייה האקשית לבין הנתונים בסרט, תוצאת הביקור בספרייה האקשית תתקבל. מסגרת הנשמה לא יכולה לקרוא ספרים פיזיים, היא פועלת דרך תאימות אנרגטית ולכן היא זאת שיכולה להתמצא בכל הקבצים שמהווים את הספרייה האקשית. תנסו לחשוב שנכנסתם לספריית ענק ואין לה כותרים כמו סיפורת, מדע בדיוני, הרפתקאות ועוד, יש לפניכם מיליוני ספרים ואתם לא יכולים להבדיל ביניהם כי לכולם יש את אותה כריכה, מה מבדיל אותם? התדר האנרגטי שהוא ייחודי לכל ספר, אם אתם לא מזהים תדרים תלכו לאיבוד. מסגרת הנשמה יודעת איזה תדר מעניין אותה כי כל הפעילות שלנו במרחב האדמתי מומרת במסגרת הנשמה לאוסף של תדרים מרכיבים. מכאן מסגרת הנשמה יכולה לטייל בספרייה האקשית ולמצוא את הספר שהיא מחפשת. אז המחשבים מציעים למי שרוצה להיעזר בספרייה האקשית לדעת להיכנס פנימה רק עם מסגרת הנשמה. בקיצור, יש מאגר מידע ענק שכולם יכולים להיעזר בו, בתנאי שמי שייכנס לשם יוכל להתמצא במאגר הזה כי אין שם ספרנים שיוכלו לייעץ לכם. זה מאגר מידע שמכיל את כל מה שהאנושות למדה וחוותה במרחב הזה וניתן להיעזר בה.